Producenci
Promocje
MDT - Poziomica Elektroniczna MDT LRA SEND IT MV3 (MDT 107202-BLK)
MDT - Poziomica Elektroniczna MDT LRA SEND IT MV3 (MDT 107202-BLK)

1 349,91 zł

Cena regularna: 1 590,00 zł

Najniższa cena: 1 349,91 zł
szt.
SF - Pas Taktyczny SF-DA Molle, klamra COBRA z uchem "D" (SHFACT DA Molle)
SF - Pas Taktyczny SF-DA Molle, klamra COBRA z uchem "D" (SHFACT DA Molle)

425,00 zł

Cena regularna: 430,00 zł

Najniższa cena: 408,50 zł
Holosun - Zakrywka do kolimatora HS/HE510C (HOLOSUN 32616)
Holosun - Zakrywka do kolimatora HS/HE510C (HOLOSUN 32616)

58,50 zł

Cena regularna: 65,00 zł

Najniższa cena: 58,50 zł
szt.
HUBSTER - Tłumik dźwięku DELTA XS-45 do AR-15, CQ-A, MSBS GROT, WBP JACK, przykręcany doczołowo na zewn. gwint lufy (HUB DELTA XS-45)
HUBSTER - Tłumik dźwięku DELTA XS-45 do AR-15, CQ-A, MSBS GROT, WBP JACK, przykręcany doczołowo na zewn. gwint lufy (HUB DELTA XS-45)

1 260,03 zł

Cena regularna: 1 299,00 zł

Najniższa cena: 1 208,07 zł
szt.
Lyman - Gas Check do pocisków ołowianych, kal. .45, op. 1000 szt. (Lyman 2827273)
Lyman - Gas Check do pocisków ołowianych, kal. .45, op. 1000 szt. (Lyman 2827273)

521,55 zł

Cena regularna: 549,00 zł

Najniższa cena: 521,55 zł
op.
KynShot - Buffer hydrauliczny RB5020SS do AR-9/PCC Competition Shot Stroke (KynShot RB5020SS)
KynShot - Buffer hydrauliczny RB5020SS do AR-9/PCC Competition Shot Stroke (KynShot RB5020SS)

931,00 zł

Cena regularna: 950,00 zł

Najniższa cena: 921,50 zł
szt.
Lyman - Gas Check do pocisków ołowianych, kal. .35, op. 100 szt. (Lyman 2827270)
Lyman - Gas Check do pocisków ołowianych, kal. .35, op. 100 szt. (Lyman 2827270)

46,55 zł

Cena regularna: 49,00 zł

Najniższa cena: 46,55 zł
op.
ZWROTY I REKLAMACJE

ZWROTY I REKLAMACJE

Prawo do odstąpienia Konsumenta od umowy

  1. Konsument może odstąpić od umowy bez podania przyczyny, składając w terminie 14 dni od dnia doręczenia mu produktu stosowne oświadczenie w jakiejkolwiek formie lub bez wydania pisemnego oświadczenia po prostu odsyłając produkt. Do zachowania powyższego terminu wystarczy wysłać oświadczenie np. na adres e-mail oraz zwracany towar przed jego upływem na adres:
    Tarczownia.PL J.Kliś, M.Komosiński Spółka Cywilna
    ul. Letniskowa 27, 62-081 Baranowo
    sklep@tarczownia.pl, +48 535120320

         lub do PACZKOMATU INPOST NR SLS01A, ul. Nektarowa 15, Suchy Las.

  1. Konsument wyraża wolę skorzystania z uprawnienia odstąpienia od umowy również poprzez odesłanie towaru, postępując zgodnie z procedurami wskazanymi w pkt.1.
  2. W przypadku odstąpienia od umowy zawartej na odległość, umowa jest uważana za niezawartą. To, co strony świadczyły, ulega zwrotowi w stanie niezmienionym. Zwrot powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni. Zakupiony towar należy zwrócić na poniższy adres:
    Tarczownia.PL J.Kliś, M.Komosiński Spółka Cywilna
    ul. Letniskowa 27, 62-081 Baranowo
    Bezpośrednie koszty zwrotnego dostarczenia towaru w związku ze skorzystaniem z uprawnienia, ponosi Kupujący, chyba że Sklep zgodził się je ponieść lub nie poinformował konsumenta o jego prawie odstąpienia od umowy.
  3. Sklep gwarantuje w takim przypadku zwrot kwoty równej cenie sprzedaży zakupionego towaru po otrzymaniu zwracanego towaru na magazyn, jednakże poniesione koszty dostawy przy zakupie i koszty odesłania towaru do sklepu pokrywa Klient. W przypadku darmowej wysyłki do Klienta, kwota zwrotu będzie pomniejszona o koszt wysyłki.
  4. W przypadku odstąpienia Klienta od umowy sprzedający TARCZOWNIA.PL dokona zwrotu środków pieniężnych w ciągu 14 dni od daty otrzymania oświadczenia Konsumenta przy użyciu tego samego kanału płatności z jakiego dokonano zapłatę, chyba że Strony postanowią inaczej oraz nie wiąże się to dla niego z dodatkowymi kosztami. W przypadku wystąpienia konieczności zwrotu środków za transakcję dokonaną przez Klienta kartą płatniczą sprzedający dokonana zwrotu na rachunek bankowy przypisany do karty płatniczej Zamawiającego. Sklep przesyła poświadczenie o zwrocie świadczenia oraz korektę faktury VAT.
  5. Konsument ma obowiązek zwrócić towar nie później niż 14 dni od dnia, w którym odstąpił od umowy, chyba że przedsiębiorca zaproponował, że sam odbierze rzecz. Do zachowania terminu wystarczy odesłanie towaru przed jego upływem.
  6. Wzór oświadczenia o odstąpieniu od umowy znajduję się na stronie Sklepu oraz wysyłany jest w wiadomości e-mail z potwierdzeniem złożenia zamówienia. Oświadczenie o zwrocie można przesyłać do Sklepu za pomoca poczty e-mail na adres sklep@tarczownia.pl.
  7. Prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje Konsumentowi w wypadkach:
    - świadczeń o właściwościach określonych przez konsumenta w złożonym przez niego zamówieniu,
    - lub ściśle związanych z jego osobą, świadczeń które są wyraźnie dostosowane do indywidualnych potrzeb konsumenta.

Do przesyłki zwrotnej z wypełnionym oświadczeniem (wzór udostępniono w Regulaminie sklepu) i zwracanym produktem/produktami dołącz także wszystkie otrzymane z nim/nimi akcesoria oraz kopię wystawionej faktury VAT.

JEŻELI CHCESZ DOKONAĆ ZWROTU ZA POMOCĄ NASZEGO SYSTEMU ZWROTOWEGO PROSZĘ KLIKNIJ W PONIŻSZY LINK I POSTĘPUJ WEDŁUG WYŚWIETLONEGO FORMULARZA ORAZ WYTYCZNYCH:

https://furgonetka.pl/zwroty/ec0584a8-67a9-4557-876a-0395e7352ec2

SKŁADANIE REKLAMACJI

  1. Umową Sprzedaży objęte są nowe produkty.
  2. Sprzedawca jest zobowiązany do dostarczenia Klientom Towaru bez wad fizycznych i prawnych. Sprzedawca ponosi wobec Klientów odpowiedzialność za wady Towaru na zasadach określonych w przepisach ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny (tekst jednolity Dz. U. z 2020, poz. 1740 ze zm.), w szczególności w art. 556 i następnych Kodeksu cywilnego.
  3. Reklamację należy zgłosić pisemnie lub drogą elektroniczną na podane w Regulaminie adresy Sprzedawcy lub przy wykorzystaniu elektronicznego formularza reklamacyjnego, udostępnionego przez Sprzedawcę na stronie Sklepu Internetowego. Zaleca się, aby w reklamacji zawrzeć m.in. zwięzły opis wady, okoliczności jej wystąpienia, datę wystąpienia, dane Klienta składającego reklamację, kopię faktury VAT oraz żądanie Klienta w związku z wadą towaru.
    Reklamowany produkt należy wysłać na adres siedziby sklepu:

    Tarczownia.PL J.Kliś, M.Komosiński Spółka Cywilna
    ul. Letniskowa 27, 62-081 Baranowo
    sklep@tarczownia.pl, +48 535120320

    lub do PACZKOMATU INPOST NR SLS01A, ul. Klonowa 15, Suchy Las.

    Składając reklamację prosimy o odesłanie produktu wraz ze wszystkimi jego akcesoriami i gratisami oraz kopią faktury zakupu.

  4. Sprzedawca rozpatrzy i ustosunkuje się do reklamacji niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia złożenia reklamacji. O sposobie rozpatrzenia reklamacji Klient zostanie poinformowany zgodnie z danymi wskazanymi w zgłoszeniu reklamacji.
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl