ZWROTY I REKLAMACJE
Prawo do odstąpienia Konsumenta od umowy
- Konsument może odstąpić od umowy bez podania przyczyny, składając w terminie 14 dni od dnia doręczenia mu produktu stosowne oświadczenie w jakiejkolwiek formie lub bez wydania pisemnego oświadczenia po prostu odsyłając produkt. Do zachowania powyższego terminu wystarczy wysłać oświadczenie np. na adres e-mail oraz zwracany towar przed jego upływem na adres:
BIBCon.PL Jakub Kliś
ul. Letniskowa 27, 62-081 Baranowo
sklep@tarczownia.pl, +48 535120320
lub do PACZKOMATU INPOST NR nr BWO04M (market DINO), ul. Klonowa 46, 62-081 Baranowo.
- Konsument wyraża wolę skorzystania z uprawnienia odstąpienia od umowy również poprzez odesłanie towaru, postępując zgodnie z procedurami wskazanymi w pkt.1.
- W przypadku odstąpienia od umowy zawartej na odległość, umowa jest uważana za niezawartą. To, co strony świadczyły, ulega zwrotowi w stanie niezmienionym. Zwrot powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni. Zakupiony towar należy zwrócić na poniższy adres:
BIBCon.PL Jakub Kliś
ul. Letniskowa 27, 62-081 Baranowo
Bezpośrednie koszty zwrotnego dostarczenia towaru w związku ze skorzystaniem z uprawnienia, ponosi Kupujący, chyba że Sklep zgodził się je ponieść lub nie poinformował konsumenta o jego prawie odstąpienia od umowy. - Sklep gwarantuje w takim przypadku zwrot kwoty równej cenie sprzedaży zakupionego towaru po otrzymaniu zwracanego towaru na magazyn, jednakże poniesione koszty dostawy przy zakupie i koszty odesłania towaru do sklepu pokrywa Klient. W przypadku darmowej wysyłki do Klienta, kwota zwrotu będzie pomniejszona o koszt wysyłki.
- W przypadku odstąpienia Klienta od umowy sprzedający TARCZOWNIA.PL Strzał w dziesiątkę dokona zwrotu środków pieniężnych w ciągu 14 dni od daty otrzymania oświadczenia Konsumenta przy użyciu tego samego kanału płatności z jakiego dokonano zapłatę, chyba że Strony postanowią inaczej oraz nie wiąże się to dla niego z dodatkowymi kosztami. W przypadku wystąpienia konieczności zwrotu środków za transakcję dokonaną przez Klienta kartą płatniczą sprzedający dokonana zwrotu na rachunek bankowy przypisany do karty płatniczej Zamawiającego. Sklep przesyła poświadczenie o zwrocie świadczenia oraz korektę faktury VAT.
- Konsument ma obowiązek zwrócić towar nie później niż 14 dni od dnia, w którym odstąpił od umowy, chyba że przedsiębiorca zaproponował, że sam odbierze rzecz. Do zachowania terminu wystarczy odesłanie towaru przed jego upływem.
- Wzór oświadczenia o odstąpieniu od umowy znajduję się na stronie Sklepu oraz wysyłany jest w wiadomości e-mail z potwierdzeniem złożenia zamówienia. Oświadczenie o zwrocie można przesyłać do Sklepu za pomoca poczty e-mail na adres sklep@tarczownia.pl.
- Prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje Konsumentowi w wypadkach:
- świadczeń o właściwościach określonych przez konsumenta w złożonym przez niego zamówieniu,
- lub ściśle związanych z jego osobą, świadczeń które są wyraźnie dostosowane do indywidualnych potrzeb konsumenta.
Do przesyłki zwrotnej z wypełnionym oświadczeniem (wzór udostępniono w Regulaminie sklepu) i zwracanym produktem/produktami dołącz także wszystkie otrzymane z nim/nimi akcesoria oraz kopię wystawionej faktury VAT.
JEŻELI CHCESZ DOKONAĆ ZWROTU ZA POMOCĄ NASZEGO SYSTEMU ZWROTOWEGO PROSZĘ KLIKNIJ W PONIŻSZY LINK I POSTĘPUJ WEDŁUG WYŚWIETLONEGO FORMULARZA ORAZ WYTYCZNYCH:
https://furgonetka.pl/zwroty/ec0584a8-67a9-4557-876a-0395e7352ec2
SKŁADANIE REKLAMACJI
- Umową Sprzedaży objęte są nowe produkty.
- Sprzedawca jest zobowiązany do dostarczenia Klientom Towaru bez wad fizycznych i prawnych. Sprzedawca ponosi wobec Klientów odpowiedzialność za wady Towaru na zasadach określonych w przepisach ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny (tekst jednolity Dz. U. z 2020, poz. 1740 ze zm.), w szczególności w art. 556 i następnych Kodeksu cywilnego.
- Reklamację należy zgłosić pisemnie lub drogą elektroniczną na podane w Regulaminie adresy Sprzedawcy lub przy wykorzystaniu elektronicznego formularza reklamacyjnego, udostępnionego przez Sprzedawcę na stronie Sklepu Internetowego. Zaleca się, aby w reklamacji zawrzeć m.in. zwięzły opis wady, okoliczności jej wystąpienia, datę wystąpienia, dane Klienta składającego reklamację, kopię faktury VAT oraz żądanie Klienta w związku z wadą towaru.
Reklamowany produkt należy wysłać na adres siedziby sklepu:BIBCon.PL Jakub Kliś
ul. Letniskowa 27, 62-081 Baranowo
sklep@tarczownia.pl, +48 535120320lub do PACZKOMATU INPOST nr BWO04M (market DINO), ul. Klonowa 46, 62-081 Baranowo.
Składając reklamację prosimy o odesłanie produktu wraz ze wszystkimi jego akcesoriami i gratisami oraz kopią faktury zakupu. - Sprzedawca rozpatrzy i ustosunkuje się do reklamacji niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia złożenia reklamacji. O sposobie rozpatrzenia reklamacji Klient zostanie poinformowany zgodnie z danymi wskazanymi w zgłoszeniu reklamacji.